Gimnazjum Publiczne im. Jana Pawła II w Dobrym Mieście
przyjmuje interesantów, podania, wnioski i pisma, wydaje zaświadczenia oraz udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw w sekretariacie szkoły.
Sekretariat czynnny
od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.00 do 14.00
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
Sprawy można załatwiać korespondencyjnie kierując je na adres:
Gimnazjum Publiczne im. Jana Pawła II w Dobrym Mieście
ul. Garnizonowa 20
11-040 Dobre Miasto
lub pocztą elektroniczną na adres: gimpdm@poczta.onet.pl
DUPLIKAT ŚWIADECTWA
Wydawany jest na pisemny wniosek zainteresowanego skierowany do dyrektora szkoły, złożony w sekretariacie szkoły.
Opłata za wydanie odpisu wynosi 26 zł.-wpłata na konto Rady Rodziców WBS O/Dobre Miasto 21885710413001000025540001
DUPLIKAT LEGITYMACJI
Wydawany jest na pisemny wniosek rodzica skierowany do dyrektora szkoły, złożony w sekretariacie szkoły.
Do wniosku należy dołączyć aktualne zdjęcie legitymacyjne
Opłata za wydanie duplikatu wynosi 9 zł - wpłata na konto Rady Rodziców WBS O/Dobre Miasto 21885710413001000025540001